celinas underbara ansiktsuttryck

här har ni mina underbara ansiktsuttryck som jag är känd för att göra

använder denna när någon snackar med mig om något skittråkigt som jag verkligen inte bryr mig ett skit om (snacka inte med mig och sånna saker för, fan vad ful jag är när jag gör såhär :p)

används när någon tror de har mer rätt en mig (jag säger; nej?!)

används...hmm....oftast på min mamma (hehehe)

används när jag får syn på någonting gott när man verkligen behöver det typ om man får syn på en muffin eller nåt

används på lektionerna (det förklarar varför jag får typ IG på varje prov, jag skulle inte vilja ha en såndär creepy elev som stirrar på mig :s)

så, nu har ni lärt känna mig bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0