londonlista!

nu sitter jag och dräglar över grejjor jag vill köpa i london (för er som inte visste det så ska jag till london den 18-20 feb). här är några klädesplagg jag gillar:

älskar denhär till sommaren/våren med ett par lågmidja jeans eller jeansshorts!

någon jeffligt konstig "hood" grejj. inte direkt "to die for" men den värkar jätte mysig :p

gummistövlar som jag drömt om länge. originalmärket är HUNTER men jag orkar inte betala typ 2 000:- för ett par gummistövlar (av gummi!!!!) bara för att det är original :p så jag hittade dessa som var billigare!!

dessa prylar kommer ifrån Miss Selfridges :D (på oxfordstreet)

Kommentarer
Postat av: Lydiaa

heej :) coolt att du ska till London!

Tips på bra kläder: gå till River Island :D bäästa kläderna ;)

kram :)

2011-02-04 @ 22:50:03
URL: http://lydiainez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0