...snökaos inlägg? ja.

jag vet att ni som jag inte vill höra mer "snökaos berättelser" så ni skall få min kortfattad..

-7.30 fastnade mitt i en backe med bilen.
-8.30 kom vi loss
-8.50 kom vi till skolan (skulle hämta upp en kompis också)

sedan fick vi reda på att ALLA lektioner var inställda; okej? *try not to freak out, try not to freak out* FREEAK OUT!!.
så vi stanna i skolan till klockan 12.30 och bara hängde med 4 kompisar. sedan åt vi lunch också (har restaurang i skolan). 
efter ångest om hur vi skulle kunna ta oss hem så bestämde vi oss för att gå till närmaste tågstation där jag väntade på ett jiffla tåg i 1 timma! 


"-okej, nu håller alla käften! dra på luvorna och bara GÅ! kom igen, förfan!"

nemen oj, jag är ju nästan en pepparkaka!! eller snarare en BLEKFISK!

hemma efter 1,5 timmar i kyla. 
kallt.se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0