vad ska man köpa för....?

vad ska man köpa för nagellack? jag har miljoner nagellack i en låda och idag beslöt jag mig för att gå igenom dem. vissa är åratals gamla och vissa är ganska nya. jag kom fram till att om man är som jag; målar naglarna 1 gång i månaden max så är den bättre att lägga ned mer pengar på nagellack ex. märket OPI som håller mycket längre än att köpa depend för 25:- st som räcker i max 1 år (som jag brukar göra tyvärr). så jag kastade de gamla nagellacken och ska satsa på nya fina!!

slängde mest  billiga märken och lite depend

vill man satsa på billigt men ändå bra nagellack, köp h&m´s märke, jag har haft 5 st från h&m som har hållt i 4 år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0