ikea bokhyllor är ju...

ikea bokhyllor är ju otroligt lätta att bygga ihop, trodde jag i alla fall. mamma frågade mig ba; Celina, vi får bokhyllan imorgon oihopsatt men det kommer en kille från ikea och sätter ihop den sedan..
Jag: hur mycket kostar det då?
Mamma: 700:-/h
Jag: skojjar du med mig?! jag gör det själv förihelvet ;)

men det gick ju sådär med att jag skulle bygga ihop den så gubben kom och här är resultatet:

jag gick in i rummet och tackar gubben för att han gjorde det. eller jag kanske borde tacka mamma? aja, skit samma.

bokhyllen, tv-bordet och övre hyllan är modellen HEMNES från ikea som sagt!

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; kul med en ny blogg :) tack för tipset. Om du vill synas lite extra kan du ju alltid anmäla dig till min Dagens blogg, drar ut tio vinnare ikväll :) ha en bra dag

2011-01-12 @ 08:50:49
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0