känner mig som en snickare

gissa vad jag har haft för mig idag? jag har varit inne på k-rauta i sollentuna i typ timmar och tänkt ut ett hyllsystem till mitt rum. jag har lagt ner ofattbart mycket pengar på hyllsystemet så nu sitter jag och ba; ååh vad har jag gjort? herregud.. 
fast det blir nog bra när de är uppsatta. det är nog värt det. *try to think positive* haha.. 
sedan har jag även köpt en matta till mitt rum som kommer bli as snygg! fast jag tog hem den för att pröva bara, om den inte passar bra så lämnar jag tillbaka den imorgon.


mattan är från: inreda-mattvaruhuset (danderyd)

backar

hyllor och en prydnadsstege.

då var det bara att börja sätta ihop och sätta upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många unika läsare har du per dag?

2011-01-16 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0