maria montazamis väskor!

maria montazami har nydligen släppt sina väskor. det var premiär för dem på formex mässan i älvsjö för någon vecka sedan (som jag inte kunde gå på för att jag inte är freakn 15!!!!!! deppar fortfarande ;). 

vad tycker ni om väskorna då? jag tycker faktiskt att de är rätt snygga ju! fast jag vet inte om jag skulle bära dem..de passar nog inte mig eftersom jag är rätt ung men för de som är äldre kommer är de skitsnygg! fast om jag fick pimpa dem lite med lite metallnitar (se bild) 


det är "tofsarna" som drar mig till väskorna.

de är faktiskt fina!

den bruna är min favorit av dem alla!

om man satte på lite såna här nitar på den bruna så skulle jag LÄTT köpa den :D den här väskan ovan är från campomaggi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0