my faves from ikea

här är mina favoriter från ikea!

den här gråslitna (irl) rottingstolen kostar 899:- och heter BOHOLMA.

att ha den här (den är rätt stor) vid sängkarmen fram är jätte snyggt! den kostar 599:- och heter BOHOLMA (alltså samma stil och material som rotting stolen!)

sådana korgar kan man ha i en bokylla. det ser fint och fixat ut! kostar 49:- st. ooooch heter BOHOLMA. det kunde ni inte gissa va? :p

den här pläden som heter IKEA PS VADMAL kostar 299:- och skulle vara jätte snygg kastad lite skrynkligt på rottingstolen.

sedan kan man lägga LUDDE (nej, vad taskigt..fast förhoppningsvis är det inte äkta) under rotting stolen. kostar 299:-.

och tillsist den här fina mattan som drar ihop allt och allt och får mysighetskänsla direkt! det är ett tips! orientaliska mattor behöver absolut inte ha "orientaliska" stämpeln..det är få människor som köper såna men de är faktiskt fina och funkar till en massa olika stilar! inte bara värsta "arabhuset" liksom ;) den här kostar 495:- och den heter VALBY. 

det där var mina favoriter från ikea och hade jag haft ett till rum att inreda så hade jag inrett det såhär! in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0