Svar på frågestunden!

vilka härliga frågor jag fått! eller inte :p.. skojja! jo då! det har vart jätte kul att läsa och svara :D

Postat av: Frida

1 Finns det någonting du gjort som du ångrar?
2 Har du någonsin förlorat en bra vän?
3 Hur många syskon har du? :)

Svar: 
1.
ibland så kan jag glömma bort min ålder och bete mig "vuxet". då när jag ligger i sängen senare samma dag så ångrar jag det. men inget större ångrar jag. försöker vara mig själv och hitta mig själv!
2. har faktiskt aldrig förlorat en bra vän :) tack och lov!
3. en storebror som är 18 och en lillasyster som är 7 år!

Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; Kul att du är med och tävlar, jag hör av mig när jag dragit en vinnare! :) Vad gör du ikväll? :)

Svar: Jag ska färga mammas hår och se på en film, "the cove". sj?

Postat av:

kul med frågestund! vad är din favoritlåt? :D

Svar: Min favorilåt är nog "Love the way you lie" av Rihanna (älskar hennes låtar) och så gillar jag Darins låt "Microphone". Check it out ;)

Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

sv; Blev de ostbricka hos dig ikväll?

Svar: Hade önskat! Men jag ska faktiskt till affären och handla hårfärg så, kanske det blir? ;)

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hur ser du på meningen med livet ?:D KrAam <3


Svar: Sjukt bra fråga vill jag börja med att säga! 
Alltså jag är riktigt dålig på att formulera mig och vet inte om jag förstått frågan rätt men jag gör mitt bästa. Jag vill leva ett liv som jag styr med mina viljor och sedan se tillbaka på det och inte ångra något större. Jag vill vara en människa som folk minns och som någon gång i livet såg som en förebild. Och viktigast av allt är att jag vill uppfostra mina barn på ett sätt som får dem att se livet i perspektiv och lyssna på deras hjärtan. 
Dög detta? ;) Tack så mycket för frågan!

Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

sv: ååh vad kul! vart bodde du i usa då? med familj eller själv? :D tell me everything ;)

Svar: Jag bodde i Lexington, Boston. Det är ett fantastiskt ställe! Sjukt bra skolor och fina människor.. Men himla dyra hus (onödigt dyra) så om man bara ska bo där ett tag så är det bättre att hyra än att köpa :) Jag flyttade över med familj i början på juni och stannade fram till september då jag flög (själv) tillbaka för att börja skolan här igen (av privata skäl som sagt) och sedan kom min familj tillbaka i November. Det var en sjukt cool upplevelse och jag har lärt mig massvis! fråga gärna mer! 

Postat av: anna :)

1. favoritklädsel?
2. favorit kändis ? 

hihi två frågor från mig :p

Svar: 
1. Jag älskar att kolla i tidningar på kläder folk haft på "röda mattan" och en dag skulle jag också vilja uppleva det och "klä upp mig" som dem. För det är väldigt ofta jag sett snygga klänningar och sånt i nån affär och bara velat ta dem men var skall jag bära dem? har du också kännt så någon gång? eller bara jag ;)
2. Emma Roberts och så tycker jag Hanna Montazami (är hon en kändis?) verkar döcool. Sedan finns det massa fler men jag har hjärnsläpp just nu :p

Postat av: Nilla

jättefin blogg :) har du gjort idag?

Svar: Tack så jätte mycket! Blir jätte glad! Jag har faktiskt varit i skolan efter att ha varit isolerad och sjuk hemma ;) Det var ju kul att träffa alla härliga men skolan har aldrig varit min starka sida tyvärr.

Postat av: Ellen

Bloggar du för att inspirera folk om olika saker eller för att du tycker det är kul? Eller kanske båda? haha :)

Svar: Jag hade inte bloggat om jag inte hade tyckt att det var lite roligt så ahh, jag bloggar för att jag tycker det är kul att dela med mig av saker och ting. Sedan har jag läst en massa bloggar som inspirerar mig och jag känner då att, vem som hälst kan inspirera och varför inte dela av sig av det man har? sedan har jag startat bloggen för att folk som vill ha inredningshjälp hemma te.x kan få kontakt med mig genom bloggen. Mer info kommer upp om det om ett litet tag! 

Postat av: Alexandra

vad är det roligaste med att blogga? :)

Svar: gått på toan 3 gånger, ätit mat, klätt mig..sj? skojja.. Jag har som sagt varit i skolan efter att ha varit sjuk i en vecka! Ha det bra!

Postat av: shorty&myzan

det ska vi nog kunna ordna :) 
fråga: när var du kär första gången?

Svar: Man har ju varit kär lite fort sådär när man var yngre (typ 4:an-5:an liksom) och ba; ååh gud vad söt han var! han är så cool! okej nu fortsätter vi spela kort...
Alltså typ så liksom men det är inte förens nu jag är riktigt kär i en kille men vet inte om det kommer funka så jag vill inte prata om det på bloggen :) tack för frågan!


 


Svar på Annas fråga! Jag älskar denna outfit men deppar lite över att jag inte äger den själv tyvärr men sånt är livet! Vad tycker ni där ute då? Outfiten kommer ifrån "Freepeople".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0