wanna have, wanna grab!


stövlarna från dinsko 1 199:-.
maybe tröja från monki 150:- (himla billigt bytheway!)

baseballtröja! jag tycker jätte mycket om dem om man bär dem rätt! jag har lite svårt för när folk bär dem med typ pösiga mjukisbrallor. så som den här skådespelaren från "pretty little liars" bär den är skit snyggt, chic men ändå tufft. lägg märke till färgen också! tyvärr vet jag inte vart den finns men jag såg baseballtröjor på rea på GinaTricot! måste hunt efter dem ;)

Sara montazami bär en dötuff outfit. Jag vill ha byxorna och skorna! De andra överdelarna tror jag inte kommer sitta bra på mig. Tyvärr är det också okännt var de kommer ifrån men jag har sett nästan likadana byxor på rea på h&m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0