Satt nyss på ett tåg och skulle åka 1 stat...

Satt nyss på ett tåg och skulle åka 1 station som sl har beräknat tar 1 minut att åka till! Vad händer då? Jo, mitt busskort var borta (vilket jag visste men jag försökte fejka och letade efter det i panik och jag ba; shit! Jag hittar inte mitt busskort! Jag tror det är snott! För jag hade väskan öppen så att han skulle tro på mig..) och då kommer kontrollanten till mig just när jag skulle gå av och ba; biljetten tack! Jag; (jag körde min lilla "jag tror det är stulet teater") och han; ahh men då får du fixa fram en biljett! Jag; jag förstår men jag kan gå av här direkt! Han; ahh men jag behöver en biljett! Jag; ehh okej?! Vad ska jag skicka till då? (då tog han upp en penna och skrev vad jag skulle skicka till på sin hand och sedan visade jag vad jag skickat) Och skuttade av tåget med världens bitch blick... Och såklart (så grov som jag är) tänker jag *asså han kan få mitt finger i röven i stället för en mess biljett för 18:- när jag åkte i 1 min* Jupp... Mysig tågresa.. Nu är jag hemma och ska försöka fixa internet för att den är, ja, inte riktigt min bff just nu.. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0